Alla inlägg under februari 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 28 februari 2017 16:50


Idag är jag väldigt trött åker inte mycket. Jag Har en CP-skada jag är väldigt trött på den och ha den . Jag hörde hoppas på att jag hade sluppit och sitta i rullstol. Jag har det mycket jobbigt tycker allting är jobbigt ju. Jag längtar alla fall till vecka 25 särskilt torsdag vecka 25 då ska jag åka till Eskilstuna och hälsa på min släkt i Eskilstuna. Jag ska vara där i en vecka. Jag längtar också till nästa helg då ska jag åka hem till min pappa. Jag längtar också till ja vi ska åka på semester vecka 40och det ska också bli väldigt skönt att göra.

Av Matilda Lilliefeldt - 25 februari 2017 21:58

Jag kollar på en väldigt spännande serie. Började kolla på denna serien idag

Av Matilda Lilliefeldt - 24 februari 2017 11:40

Jag fattar inte att det är redan helgen. Jag tycker veckorna går för fort. Det enda som är skönt när de veckorna går fort när man ska iväg på något särskilt. Jag längtar särskilt till jag ska till Eskilstuna jag behöver verkligen en pause ifrån allt.

Av Matilda Lilliefeldt - 24 februari 2017 11:28

Hej jag ska prata med min psykolog idag det ska bli skönt tycker jag. Det är skönt att prata med en annan än mina assistenter hela tiden man behöver verkligen någon ute i om att prata med

Av Matilda Lilliefeldt - 21 februari 2017 20:48

Jag väntar fortfarande på min mat. Min spis är väldigt konstig men det var inte så konstigt för att barn låset på spisen var igång så det var därför det inte funkade innan

Av Matilda Lilliefeldt - 21 februari 2017 14:09

II går så färgar det är jag rätt. Jag tyckte att det blev bra bättre än förra gången. Jag tycker det är kul att färga håret.

Av Matilda Lilliefeldt - 21 februari 2017 14:06

Jag tittar på en film. Det är intressant film som handlar om parfym

Av Matilda Lilliefeldt - 18 februari 2017 20:19

De här filmerna tycker jag väldigt mycket om. Jag själv hoppas ju att hitta kärleken någon gång. Jag tycker också det är skönt att tänka bort sig i någon annans liv när man tittar på film.

Skapa flashcards