Alla inlägg under juni 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 29 juni 2017 23:50

Hej allihopa, ni som läser min blogg. Det visar sig att jag inte kan behålla min hund Laban på grund av att han skäller så mycket . Jag har testat allt som går att testa. Nu har jag bestämt mig att jag kan inte behålla honom för det funkar inte på grund av att mina grannar stör stör sig av honom. Och jag förstår grannarna också för att jag tycker själv det har varit jobbigt, men nu får jag definitivt ge bort honom för jag fixar inte detta mer. Jag har gjort allt jag har kunnat och lite till men det räckte inte alla fall.

Av Matilda Lilliefeldt - 27 juni 2017 16:15

Igår var jag och hälsade på min kusin Linda. Det var väldigt trevligt tycker jag.

Det är skönt att vara uppe i Eskilstuna. Nu är vi på väg till Västerås och shoppa med Toini.

Jag har också hälsat på farmor varje dag .

Jag är verkligen tacksam att jag har fått åka på semester. I söndags så kom min storebror och hälsade på en snabbis. Det blev farmor glad över.

Jag gjorde också reklam för nya godis som jag inte har sett innan. Jag vet inte om de ens är goda men jag gör reklam för dem ändå och då kanske ni gå på reklamen.

Av Matilda Lilliefeldt - 24 juni 2017 15:37

Igår så firade vi midsommar. Potatis, sill, skinka med mera. Promenad med Laban och blomplockning. Midsommar fika med tårta och ännu fler släktingar.

...

Av Matilda Lilliefeldt - 20 juni 2017 22:55

Jag kan inte fatta att det har varit fint väder i flera dagar. Jag hoppas det är fint på midsommar. Det ska bli roligt att åka hoj lite semester så man kan få börja på en ny kula när man kommer hem.

1

Av Matilda Lilliefeldt - 20 juni 2017 11:47

.

Av Matilda Lilliefeldt - 19 juni 2017 23:43

Jag lyssnar mycket om musik och ljudböcker. Det är jätteskönt att göra det.
Jag kollar mycket på film också då äter jag chips och godis

Av Matilda Lilliefeldt - 19 juni 2017 19:59

På torsdag åker jag till mina släktingar. Det ska bli roligt att göra det. Det är ju inte så ofta som vi träffas grund av att jag bor i Karlshamn och de bor i Eskilstuna. Ibland kunde man önskar att man träffade dem oftare men en gång om året är det enda tiden som man kan träffa dem särskilt på sommaren när alla nästan av semestern. Jag är där i en vecka och hälsar på det är iblandkort tycker jag men det är ju lite alla fall . Det är den roligaste veckan på hela året. Man får ju hitta på många saker när man har lite tid där uppe men när jag var Inger det var vi där bara i tre dagar nu är jag ju alla fall där i en hel vecka. Och jagtar med mig min busiga hund också upp det.

Av Matilda Lilliefeldt - 12 juni 2017 20:54

På torsdag är det en vecka kvar tills jag åker Till Eskilstuna jag längtar jättemycket tills dess

Skapa flashcards