Alla inlägg den 20 januari 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 20 januari 2017 23:16

I onsdags så hade jag besök av min assistent . Som mammaledig det var roligt att träffa henne igen jag längtar tills hon börja jobba igen.

Av Matilda Lilliefeldt - 20 januari 2017 23:05

Jag är en glad tjej. Jag har gjort mycket idag jag har bytt gardiner som jag sa i en annan Ing lägg i min blogg .
Jag längtar jättemycket till sommaren för det varmare ute. Då slipper man ha vinterkläder på sig när man går ut med hunden det ska bli jätteskönt..

Av Matilda Lilliefeldt - 20 januari 2017 21:08

Jag vet inte vad jag ska göra imorgon. Men jag visste Unknown på något att göra. Ska jag ta det lugnt hela helgen och jag svarar väldigt busig min. hund. Jag tittar på en serie .

Av Matilda Lilliefeldt - 20 januari 2017 16:30

Jag har bytt gardiner i alla rum. Idag är jag tycker att det blev mycket bättre. Jag har också hunnit med mycket . Jag har också gått en lång runda med hunden det var jätteskönt .

Ovido - Quiz & Flashcards