Alla inlägg den 2 mars 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 2 mars 2017 11:44

Jag hatar mitt handikapp , Också sitta i rullstol resten av mitt liv. Jag började fatta det när jag var nio år gammal. Det var lättare när man var mindre och då tänkte man inte lika mycket som man gör idag.

Men jag är glad att jag har en så bra familj som stöttar mig i allt jag vill att de hjälpa mig med. De har behandlat mig som dom har behandlat mina syskon fast det är lite svårare när man sitter i en rullstol när man ska åka utomlands men vi har åkt iallajfall det blir mycket mer planering än att bara beställa en Sista minuten resa det kan jag inte göra. För att man måste planera vad man behöver Ha med sig.

Av Matilda Lilliefeldt - 2 mars 2017 10:55

nu när jag har på musik
Annars ska jag inte göra någonting mer än särskilt.

Ovido - Quiz & Flashcards