Alla inlägg den 18 maj 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 18 maj 2017 21:41

Jag kunde önskar ibland att jag inte var rullstolsbunden. Och var väldigt beroende av folk hela tiden. Jag har fyra fasta assistenter på scheman.. jag har nio assistenter som allt utan mina föräldrar och stretch släktingar om man räknar med allihop så har jag tolv assistenter som allt.

Jag är väldigt trött på mitt handikapp. Jag har vissa perioder som jag tycker det är värre än vanligt. Det har kommit en sån sån period just nu och. Som jag hellre hade velat bo hos mig någon förälder en att bo själv

Av Matilda Lilliefeldt - 18 maj 2017 14:38

Min hund Laban är jättefin tycker jag. Jag hade inte klarat mig utan honom han har hjälpt mig mycket psykiskt. Djur är väldigt bra när man mår psykiskt dåligt, De hjälper till att bygga upp den jättemycket.

25 maj har jag haft Laban i två år . Det har vart mina två bästa år och de jobbigaste åren på samma gång . Han är min bästa vän. Det är som har lovat jobbigt det är när man ska lämna honom hemma själv det går inte att lämna honom själv och då skällde han tills kommer hem igen. Men jag har min kära mormor som hjälper mig när jag iväg på lite längre stunder så lämnar jag hann hemma oss min kära mormor.
Jag hade inte klarat mig utan min familj och släkt och vänner

Ovido - Quiz & Flashcards