Alla inlägg under maj 2017

Av Matilda Lilliefeldt - 13 maj 2017 19:08

Det har varit väldigt fint väder idag. Det ska bli väldigt skönt att våren är på väg tycker jag. Min kropp klarar bättre våren och sommaren än hösten och vintern.

Jag längtar också efter att få åka till Eskilstuna det är inte så länge kvar. Jag och pappa ska åka upp och hälsa på farmor och mina kusiner. Det ska bli jätteroligt tycker jag. Man träffar ju inte dem så ofta det tycker jag är det tråkigt faktiskt.

Av Matilda Lilliefeldt - 9 maj 2017 21:48

I söndags var det en månad sedan jag tatuerade mig. Jag är fortfarande jätte nöjd med min tatuering.

Av Matilda Lilliefeldt - 9 maj 2017 19:00

Idag har jag tänkt lite på farfar . Han skulle ha blivit 90 år idag. Om han hade levt jag hoppas att han hade ett bra liv med farmor. Det var synd tycker jag att inte hinna att lära känna honom mer.

Av Matilda Lilliefeldt - 5 maj 2017 12:44

Jag har fått tillbaka Laban. Jag tycker det är skönt att han är tillbaka. Jag ska fixa dag pass Nehring till Laban när jag ska iväg.

Av Matilda Lilliefeldt - 1 maj 2017 18:12

I dag provar jag min dator som min mamma har nollställt till mig. Min syster hadde den innan för jag inte använde den så mycket.jag  kommer använda min dator.

Ovido - Quiz & Flashcards