Alla inlägg den 7 november 2016

Bad

Av Matilda Lilliefeldt - 7 november 2016 16:21

Idag har jag badat. Det var skönt att bada fall kroppen kroppen slappnar av under tiden jag var i vattnet. Jag är i varandra ba säng bad det är det jättebra för kroppen att bada varmt då mjukare man upp kroppen och alla muskler i kroppen.

Av Matilda Lilliefeldt - 7 november 2016 07:29

Jag ska åka till skolan idag jag undrar mest vad hon ska prata om idag. Sen efter lektionen så ska vi hallå och sen så ska jag äntligen få bada och sen Sen ska jag åka hem till skälig hund som heter Laban. Jag vet inte hur jag ska göra men vi även jag har inte skall halsband så hjälper det för lite. Ikväll så ska jag ta det väldigt lugnt det är en minusgrad ute så att den börjar fan vill inte jag ha jag hatar denna årstiden för att jag inte alltid kan verkligen tänka på vad man sätter på sig jag längtar till imorgon och på fredag och till idag med min blogg igen

Ovido - Quiz & Flashcards