Alla inlägg under december 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 8 december 2016 12:33

Jag är en glad tjej och längtar också efter att vara med hela släkten på mammas sida under under jul.

Innan dess så ska jag hem till min pappa. Det ska bli jätteskönt att du var liten. Jag hoppas att allting blir trevligt.

Det som jag har längtat efter allra mest det är att träffa min storebror och min tvillingsyster. Jag har inte träffat dem på länge och det är därför jag tycker det ska bli jättetrevligt att få träffa dem igen.

Av Matilda Lilliefeldt - 7 december 2016 21:55

Jag har inte skrivit något på flera dagar för att jag vet inte vad jag skulle skriva om .

Jag har väldigt ofta väldigt mycket ångest jag vet inte riktigt vad jag ska göra med det

Av Matilda Lilliefeldt - 4 december 2016 15:10

Jag är väldigt trött idag. Jag vet inte vad jag ska göra idag. Jag kollar på film och tvättar i tvättstugan så jag väntar på att den ska bli klar.


Jag tycker det är skönt att ta det lugnt och det gör jag när jag kolla på film. Det är en gång min största hobby jag hade inte klarat mig utan film.

Jag är en glad tjej. Jag hitta en på väldigt mycket att göra på dagarna. På måndagar så går jag i skolan och på torsdagar går jag också i skolan för att jag göra saker på dagarna de andra dagarna så lägger jag upp viktiga saker som jag behöver göra.

Jag

Av Matilda Lilliefeldt - 3 december 2016 23:33

Ja jag är busig

Av Matilda Lilliefeldt - 3 december 2016 23:15

Nu tittar jag på en annan film som svensk.

Jag är lika busig som Laban. Jag gillar och min hund Laban jättemycket jag hade inte klarat mig utan hon.

Av Matilda Lilliefeldt - 3 december 2016 21:56

Den förra filmen som jag upp på bloggen var jättedålig . Denna som är längst upp nu är det mycket bättre.

Av Matilda Lilliefeldt - 3 december 2016 19:02

Av Matilda Lilliefeldt - 3 december 2016 16:18

? fattar ni att det är snart julafton det gör inte jag att det är snart redo för det.??

Ovido - Quiz & Flashcards