Alla inlägg under december 2016

Av Matilda Lilliefeldt - 3 december 2016 15:48

Jag köpte en sak till mig själv och det är en lykta. Jag tyckte att den här lyktan är jättefin för att den stämmer väldigt bra på mig för att jag saknar alltmina syskon

Av Matilda Lilliefeldt - 3 december 2016 15:41

Jag har fått av min mormor en poncho och den gillar jag jättemycket att jag har fått av min kära mormor .

Också har jag shoppat julklappar till nästan alla. I år tycker jag det har varit svårt att hitta presenter tycker jag men till slut så hittade jag det.

Av Matilda Lilliefeldt - 2 december 2016 23:10

Ni vet ju att jag tittar mycket på film det är min bästa hobby som finns. Film har hjälpt mig mycket med att tänka bort mitt Handikapp jag har kunnat tänka bort det. Och det tycker jag är skönt att jag kan för att jag ibland hatar jag att sitta i rullstol.

Jag tycker ni ska hitta något som passar er att tänka bort erat problem eller flera handikapp av mig haven

Det har hjälpt mig jättemycket att tänka bort det då lever man lite lättare .
Men jag hade inte klarat mig utan min släkt och mina vänner och familj.

Av Matilda Lilliefeldt - 2 december 2016 20:24

Jag är en glad människa nästan alltid. Det det är mest roligt att vara med folk som också jag också glada.

Det ska bli jättegott att mina syskon komma hem. De betyder jättemycket för mig. Jag hade inte klarat mig utan dem och jag hade inte klarat mig utan mina föräldrar heller och min moster .

Av Matilda Lilliefeldt - 2 december 2016 20:09

Jag har inte sett denna filmen innan men det är väldigt spännande att kolla på den.

Av Matilda Lilliefeldt - 2 december 2016 16:35

Jag lyssnar ungefär 6 timmar om dagen på musik.

Av Matilda Lilliefeldt - 2 december 2016 16:28

Här är två film tips som jag tycker att ni ska sitta om ni inte har sett den innan . De är en av de en av mina favvo rit filma med. Jag har ganska många filmer särskilt tja Alex kommer dig, dig

Av Matilda Lilliefeldt - 2 december 2016 16:02

Min hund är allt jag tycker om förutom min familj. Jag hade inte klarat mig utan Laban eller min familj. Laban ??är lika busig som alla mina assistenter är men jag är också rätt busig av mig om jag inte hade varit det är din det är inte bara att jag???

Ovido - Quiz & Flashcards